22 Haziran 2026
Altın 6273.36
BIST 14791.28
Dolar 46.4612
Euro 53.2513
Sterlin 61.2275
Ankara 22°C

Beşiktaş'ta İlk Sandıktan Orman Çıktı

Beşiktaş'ta İlk Sandıktan Orman Çıktı
Beşiktaş Kulübü Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda oy verme işleminin sona ermesinin ardından sayıma geçilirken açılan ilk sandıkta 48 oy kullanıldığı açıklandı.

Beşiktaş Kulübü Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda oy verme işleminin sona ermesinin ardından sayıma geçilirken açılan ilk sandıkta 48 oy kullanıldığı açıklandı.

Buna göre ilk sandıktan Fikret Orman'a 29, Serdal Adalı'ya ise 18 oy çıktı. 1 oy ise boş çıkarak geçersiz sayıldı.

Oy sayma işlemi devam ediyor...
CİHAN

Beşiktaş'ta ilk sandıktan Orman çıktı

Beşiktaş'ta ilk sandıktan Orman çıktı

Beşiktaş'ta ilk sandıktan Orman çıktı

Kaynak:

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir