22 Haziran 2026
Altın 6180.51
BIST 14734.5
Dolar 46.4477
Euro 53.2854
Sterlin 61.1858
Ankara 14°C

Göztepe'den 22 oyuncu birden ayrıldı

Göztepe'den 22 oyuncu birden ayrıldı
2'nci Lig'e düşen Göztepe'de takımdan ayrılan 28 oyuncunun 22'si kendine kulüp buldu!..

SPOR Toto 2'nci Lig'e düşen Göztepe'de takımdan ayrılan 28 oyuncunun 22'si kulüp buldu!

Sarı kırmızılı futbolcuların büyük çoğunluğu PTT 1'inci Lig'de kaldı. Furkan, Ramazan ve Dilaver Ankaraspor, Ergin ve Veli Adanaspor, Ferhat Orduspor, Gökhan Boluspor, Mehmet Sak Bucaspor, Şamil Fatura fizyon Kahramanmaraşspor, Paulinho Rapid Bükreş, Ömer Can Orhangazispor, Kazım Aydınspor 1923, Bahadır Manisaspor, Uğur Giresunspor ile anlaştı. Kiralık gelen Hakan Ateş ise Akhisar Belediyespor'a döndü.

Gençlerden Anıl Maltepespor, Tahir Kayseri Şeker, Oğuzhan, Mesut ve Üsame Balçova Belediyespor'a kiralık verildi. Profesyonel sözleşme yapılamayan Fırat, eski kulübü Tepecikspor'a geri döndü.

Sözleşmesi fesedilen Ali Kuçik, Ali Bilgin ve Tum kulüp arıyor. Weeks, Ahmet ve sakatlıktan çıkan Emin Yalın henüz bonservislerini almadı. Davraz kampını sürdüren Göztepe yarın 17.00'de hazırlık maçında Al-Nahda ile karşılaşacak..

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir