25 Haziran 2026
Altın 5939.94
BIST 14331.21
Dolar 46.5069
Euro 52.9447
Sterlin 61.125
Ankara 15°C

Suudi Arabistan'dan Adana'ya getirilen 171 kişi karantina için Mersin'e gönderildi

Suudi Arabistan'dan Adana'ya getirilen 171 kişi karantina için Mersin'e gönderildi
Suudi Arabistan'dan hava yoluyla Adana'ya getirilen 171 Türk vatandaşı, Kovid-19 tedbirleri kapsamında karantinada tutulacakları Mersin'e gönderildi.

Suudi Arabistan'dan uçakla Adana Havalimanı'na getirilen 171 kişi, Adana Valiliği ve AFAD koordinesinde sağlık kontrollerinin ardından polis eşliğindeki otobüslere bindirildi.

Otobüsler, vatandaşların gözetim altında tutulacağı Mersin'deki öğrenci yurduna hareket etti.

Yurtta tek kişilik odalara yerleştirilen 171 kişi, 14 gün karantinada tutulacak!

AA

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir